„Až 80% učiteľov sa necítilo komfortne pri využívaní online nástrojov (Ostertágová a Čokyňa, 2020). Aj deti, ktoré sa zúčastňovali online vzdelávania, pravdepodobne nenadobudli toľko znalostí a schopností, ako pri štandardnej výuke. Podľa odhadov Engzell a kol. (2020) na holandských dátach je (ne)efektivita dištančnej výuky skoro rovnaká, ako keby sa vôbec nevyučovalo.„
zdroj: „Analytici ÚMS“, http://www.nbs.sk/_img/Documents/_komentare/AnalytickeKomentare/2020/AK95-Generacne_dopady_koronakrizy.pdf
Názov článku: Vplyvy koronakrízy na rôzne generácie, Analytický komentár č. 95, 1. decembra 2020
Zaujímavá poznámka v dokumente: Analytické komentáre nie sú oficiálnym stanoviskom Národnej banky Slovenska. Prezentujú názory analytikov úseku meny, štatistiky a výskumu (ÚMS). Šírenie je povolené bez predchádzajúceho súhlasu, avšak s uvedením zdroja „Analytici ÚMS“.
NBS má vo svojej organizačnej štruktúre nasledovné 4 odbory pod úsekom meny, štatistiky, výskumu a bankových obchodov:
- odbor ekonomických a menových analýz
- odbor štatistiky
- odbor výskumu
- odbor bankových obchodov
Analytici týchto odborov sú teda zdrojom. Dokument vyprodukovaný analytikmi NBS nie je oficiálnym stanoviskom NBS iba ich názormi. okej 🙂